piątek, 2 września 2011

Promowanie bloga

Mamy wrzesień, więc ruch w biznesie edukacyjnym się zaczyna. Co prawda akademicy mają jeszcze miesiąc wolnego, ale pora przestać lekceważyć budzik.
Ja zaczęłam powrót do szkolnej rzeczywistości od uporządkowania zakładek, ale nie o tym chcę pisać.

Prowadzę kilka blogów, chociaż tylko ten jest jawny. Każdy z moich blogów dotyczy innego obszaru z moich zainteresowań. Musze przyznać, że pozostałe są aktualizowane znacznie częściej niż ten. Posty na pozostałych są spontaniczne i nie wymagają wcześniejszych testów, badań, przemyśleń. Poza tym moja praca wypełnia mój czas tak bardzo, że pod koniec dnia już brak mi sił, aby jeszcze o tym pisać. Musicie pamiętać, że moja praca to nie tylko zajęcia, ale też ciągłe uczenie się i przeglądanie aktualności w sieci. Czasem także wydaje mi się, że nie ma sensu się rozpisywać i powielać opisane już przez innych tematy. W każdym bądź razie nie traktowałam nigdy tego bloga jako źródła dochodów, ani mojej oficjalnej wizytówki. Ten blog był eksperymentem, chciałam wiedzieć jak to jest kiedy pisze się bloga. Teraz już wiem i bardzo lubię blogowanie.
Troszkę się rozpisałam, ale mam jakiś morał. Po pierwsze przełączyłam się na nowy interfejs Bloggera i póki co podoba mi się. Po drugie w nowym interfejsie jest link wart przeczytania: Zyskaj czytelników (post na stronie ustawień bloga). Jest to dość rozbudowany opis ustawień bloga oraz mini kurs webwritingu dla bloggerów. Warto przeczytać ten wpis, zwłaszcza jeśli jeszcze nie przesiąkło się technikami NLP i manipulacji.

A swoją drogą, może tak założyć bloga anty-manipulacyjnego? Nie macie już dosyć bycia marionetkami w rękach "ekspertów od reklamy"?

Brak komentarzy: