piątek, 13 kwietnia 2012

Didaskalia Dydaktyczne

W latach 2007-2012 prowadziłam blog Everyday Abstruse Learning Issues Kaleidoscope.
Nie byłam nigdy aktywnym blogerem, ponieważ nie widziałam potrzeby powtarzania myśli innych osób. Sądziłam, że skoro ja natknęłam się na jakąś informację, zapewne i inni zaangażowani czytelnicy trafili w to samo miejsce. Nie czułam potrzeby wyrażania swojej opinii na każdy temat. Obecnie zmienił się sposób korzystania z zasobów Internetu. Sieć stała się wielkim, społecznościowym agregatorem informacji. Zmieniłam się także i ja. Nie czuję się informatykiem, ale coraz chętniej myślę o sobie dydaktyk. Uczenie – czy z nowymi mediami, czy bez nich, jest moją pasją. Kocham to robić. Postanowiłam zmienić swój blog w wirtualny podręcznik dydaktyki. W końcu jestem belfrem z powołaniem. Didaskalia Dydaktyczne, to moje przypisy związane z nauczaniem i uczeniem się.
Zapraszam na moją nową stronę: www.didadyda.pl.

Brak komentarzy: